top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 182


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

  نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
 مثل آسمانی که امشب می بارد....
 و اینک باران
 بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
 و چشمانم را نوازش می دهد
 تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم




نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت16:48---22 آبان 1391
نگران من نباش

حال من خوب است بزرگ شده ام

دیگر انقدر کوچیک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم !

اموخته ام

که این فاصله های کوتاه بین لبخند و اشک نامش"زندگیست"

‍آموختم که دیگر دلم برای نبودنت تنگ نشود...

راستی دروغ گفتن رانیز خوب اموخت



"حال من خوب خوب است" خوب ..............خوب


میثم
ساعت21:22---21 آبان 1391
سلام وبلاگ خوب و مفیدی داری مرسی.

ایا تا به حال به فکر کسب درامد از اینترنت افتاده اید؟اگر میخواهید از اینترنت در امد میلیونی داشته باشید در سایت بردیا باکس عضو شوید.این سایتها در عوض کلیک و مشاهده تبلیغات به شما بورسانت میده و شما میتوانید با گرفتن زیر مجموعه از لینک زیر مجموعه گیری خود و نیز خرید زیر مجموعه از سایت در امد خود را چند برابر کنید.
http://www.bardiyabux.com/?r=757339190
http://www.bux.tirage24.com/?r=790914712


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com